27 Görüntüleme
08 Mayıs 2026, 18:10
Giresun Valisi Sayın Mustafa Koç Şebinkarahisar Karma OSB Sürecini Yerinde İnceledi
Giresun Valisi Sayın Mustafa Koç, şehrimize gerçekleştirdiği ziyaret kapsamında Şebinkarahisar Karma OSB hakkında müteşebbis heyeti ile toplantı gerçekleştirerek süreçlere ilişkin hazırlanan brifing raporlarını değerlendirdi.
Toplantının ardından yapılması planlanan OSB arazisinde yerinde incelemelerde bulunan Sayın Vali, yürütülen çalışmalar hakkında detaylı bilgiler aldı.
Şehrimizin gelişimi adına göstermiş olduğu yakın ilgi, samimi yaklaşımları ve memleketimize olan teveccühü dolayısıyla Sayın Valimiz Mustafa Koç’a teşekkür ediyoruz.